Select Page

 

Holland & Barrett

Bij Holland and Barrett heb ik aan verschillende campagnes gewerkt, zowel conceptueel als uitwerking. Het proces begint bij het brainstormen over een stukje storystelling voor een aantal uitgelichte producten als thema voor de komende promo, dit was altijd afhankelijk van aantal acties en thema’s in samenwerking met andere teams.

Uit een thema kwamen een promo dat werdt uitgewerkt naar meerdere media uitingen. Zolals, instore POS dit zijn posters in de ramen, boven schappen, klein POS voor in de schappen en aanbieding gericht. Abri’s voor in bushaltes, raambestickering en natuurlijk de folder voor zowel Nederland als België  beide ook voor online. Ook hoorde bij elke promo een aantal advertenties voor in de Trouw, Volkskrant en ons eigen magazine The Healthy. Ook leverde wij Instagram en Facebook posts aan. 

Deze uitingen herhaalde zich bij elke promo en werden zowel in het Nederlands als Frans aangeleverd, vertaling werdt aangeleverd, hierbij was het van belang secuur te werken met de teksten en deadlines en verschillende aanleverspecificaties. Ook hoorde het toepassen en nakijken van alle verschillende technische specificaties zodat deze drukklaar aangeleverd kon worden, daardoor had ik direct contact met de drukker en reclame bureaus  zodat alles een op een aangeleverd werdt. 

Hieronder een aantal voorbeelden van Abri’s, Folders en andere promo uitingen.

Your Title Goes Here

Your Title Goes Here

Your Title Goes Here

Your Title Goes Here

Your Title Goes Here

Your Title Goes Here